Infolinie

Czym jest infolinia? To pytanie raczej nie pada często, ponieważ współczesny człowiek, przyzwyczajony jest do załatwiania wielu rzeczy szybko – wie więc, że infolinia to możliwość telefonicznego uzyskania informacji. Dzięki tej usłudze potencjalny klient nie musi żmudnie wyszukiwać odpowiedzi na swoje pytania w Internecie, wystarczy że wybierze numer infolinii wybranej firmy i już uzyska pożądane informacje.

Coraz więcej firm korzysta z tego rozwiązania, ponieważ posiadanie infolinii nie tylko wpływa korzystnie na wizerunek firmy, ale też napędza rynek e-commerce. Coraz więcej transakcji jest zawieranych poprzez Internet, a dzięki infolinii potencjalni kontrahenci mogą telefonicznie skontaktować się z firmą bądź instytucją. W dodatku bezpłatnie lub ulgowo.

W zależności od wielkości firmy, zakresu oferowanych usług i specyfiki branży znaczenie infolinii dla przedsiębiorstwa jest różne. W branży finansowej i telekomunikacyjnej oraz w przypadku oferowania skomplikowanych usług, bądź produktów zawartych w szerokim wachlarzu ofert, infolinia staje się wręcz niezbędnym narzędziem komunikacji pomiędzy jednostką oferującą produkt czy usługę a ich potencjalnym nabywcą.

Wybrany przez Państwa numer infolinii może się częściowo pokrywać z państwa głównym numerem telefonicznym. Połączenia przychodzące mogą być przekierowywane na dowolny telefon stacjonarny, jak i komórkowy. Opłaty związane z infolinią łączą się z aktywacją infolinii, abonamentem miesięcznych oraz kosztami połączeń (różne warianty).

Istnieją różne rodzaje infolinii: 0-800, 0-801, 0-802, itd. Różnią się one między sobą wariantem płatności za połączenia. W opcji 0-800 koszt połączeń jest całkowicie pokrywany przez właściciela infolinii, dzięki czemu za uzyskanie informacji potencjalny klient nie musi płacić. W opcji 0-801 koszt połączenia jest pokrywany częściowo przez osobę dzwoniącą a częściowo przez właściciela infolinii. Koszty innych opcji infolinii oraz implementacji usługi znajdują się w cenniku Infolinia. Abonament płatny jest z góry za każdy miesiąc kalendarzowy. Koszty połączeń podliczane są po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, zestawiane w postaci billingu (wysyłanego w postaci elektronicznej), na podstawie którego wystawiana jest faktura.

Aby zamówić infolinię należy wypełnić i podpisać formularz zamówieniowy, który jest równoznaczny z umową.

Posiadanie infolinii promuje firmę, pozwala na bezpłatny lub ulgowy kontakt klienta z Państwa firmą.