Infolinie

Czym jest infolinia? To pytanie raczej nie pada często, ponieważ współczesny człowiek, przyzwyczajony jest do załatwiania wielu rzeczy szybko – wie więc, że infolinia to możliwość telefonicznego uzyskania informacji. Dzięki tej usłudze potencjalny klient nie musi żmudnie wyszukiwać odpowiedzi na swoje pytania w Internecie, wystarczy że wybierze numer infolinii wybranej firmy i już uzyska pożądane informacje.

Coraz więcej firm korzysta z tego rozwiązania, ponieważ posiadanie infolinii nie tylko wpływa korzystnie na wizerunek firmy, ale też napędza rynek e-commerce. Coraz więcej transakcji jest zawieranych poprzez Internet, a dzięki infolinii potencjalni kontrahenci mogą telefonicznie skontaktować się z firmą bądź instytucją. W dodatku bezpłatnie lub ulgowo.

W zależności od wielkości firmy, zakresu oferowanych usług i specyfiki branży znaczenie infolinii dla przedsiębiorstwa jest różne. W branży finansowej i telekomunikacyjnej oraz w przypadku oferowania skomplikowanych usług, bądź produktów zawartych w szerokim wachlarzu ofert, infolinia staje się wręcz niezbędnym narzędziem komunikacji pomiędzy jednostką oferującą produkt czy usługę a ich potencjalnym nabywcą.

Czytaj więcej...

Test diagnostyczny-przykład

Proszę określić łatwość zapadnięcia w drzemkę lub zaśnięcia w przedstawionych poniżej sytuacjach. Proszę nie mylić możliwości drzemki czy zaśnięcia z uczuciem ogólnego zmęczenia. Pytania odnoszą się do normalnego trybu życia w ostatnim okresie. Nawet jeżeli któraś z wymienionych sytuacji nie miała miejsca, proszę spróbować wyobrazić sobie, w jakim stopniu byłoby to możliwe.

Czytaj więcej...